Herkesin gecesi ve gündüzü farklı, diye düşünüyorum. Herkesin mavisi, kırmızısı, sarısı; yazı, kışı ve baharı da öyle. Oysa dünya acısı hep aynı. Bilinen ve bilinmeyen tüm acılar hep ama hep aynı. Bana hayattan geriye tuhaf bir burukluk hissi kaldı. Derin ama çok derin bir burukluk hissi.