·336 syf.····Okunma: 21 Ağustos 2022 01:37 hayatımda okuduğum en yavan kitaplardan biriydi. Eve gittik. yemek yedik. ertesi gün uyandım. kahvaltı ettim. Beni yıllardır görmeyen yengemde 1 ay kalmaya gittim ama o yanımda bile değildi. o kadar dümdüz yazılmış ki. hiç sevmedim. anlattığı şeyler çok yüzeysel. karakter tam bir ahmak. kocasından ayrılmış aldatıldığı için. Yeni birini buluyor. adamı bir restoranda yemek yerken görüyor. Kim bu bile demiyor. aman çok boştu. İçim sıkıldı