·568 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ağustos 2022 16:20 Çok severek ve eğlenerek okudum. Mitoloji'nin m'sini bilen biri değilim ama çok ilgimi çekti ve anlayabildim. Yazar zaten biliyormuşuz gibi anlatmamış bir şeyleri hikayenin içine yedirerek açıklamış. Karakterler çok özgün ve tatlıydı ayrıca, hepsini çok sevdim.