·122 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ağustos 2022 18:18 Kitapta batı dünyasının kullandığı daha önce de rastladıpım biz hepimiz Tanrı'nın birer parçasıyız bakış açısı hakim. Akıcı bir dille yazılmış ve en sevdiğim sizi kitabın ortasında durdurup pratik yaptırmıyor çok fazla. Bundan sonra yazacaklarım spoiler olabilir dikkat.
.
.
Rüya tanımı çarpıcı geldi bana ama aklıda kalıcılık ve vuruculuk açısından anlamlı olmuş bence. 4 anlaşma çok güzel ve içerikte her cümle altı çizilesi. Kitabı baştan sona çizebilirsiniz Okuduktan sonra günlük yaşamda o kadar çok aklıma geldi ki yazan şeyler. O kadar kötü sözlere maruz kalıyormuşuz ki masum sanarak. Hem kendimiz hem çevremizden. Ve ya varsayımda bulunmak! Yapmamak cidden zor ama denemeye cesaret etmek de keyif veriyor insana. Ölüm meleğinde biraz koptum. Rüya falan tamam da insanın hergün kendini öldürmesi bana biraz aşırı geldi. Tabi uygulayıp Nirvana ya ulaşmak isteyenler olabilir
Sonuç olarak kitabı sevdim. Tekrar okuyabilirim dediğim kitaplar listesine girer