5/5
10/10
Bildiğiniz üzere serinin ilk kitabı En Tatlı Kaçış benim beklentimi pek karşılayamamıştı ama ben bu kitaba Ba-yıl-dım. Christian kitapta en sevdiğim karakter oldu."Evet l am all your ben seninim ne yapmak istersin bana" demiş Şeyma Subaşı yani Christian biliyorsun.Kitap tekrar tekrar okuyabileceğim bir Yetişkin-Romantik.Çok zevk alarak okuduğumu anlamışsınızdır.İlk kitabın aksine bir olay örgüsü ve karakter derinlemesi var.Bu beni kitaba çeken en büyük olaydı.Gerek Gianna'nın olsun gerek Christian'nın geçmişleri beni çok derinden yaraladı.En sevdiğim yanı kitapta heyecan vardı okurken deli gibi merak ediyorsunuz devamında ne olacağını.Yorumu girerken bile çok heyecanlıyım tekrar tekrar okumak istiyorum.Nico bu kitapta da kanser etti beni.Yok ben bu karaktere hiç ısınamadım toplasan 10 sahnesi ya vardır ya yoktur ama yinede tamamen saha dışı olmasını istedim.Christian ağır takıntıları olan ve her şeyini planına uyduran bir adam ve Gianna varlığıyla bile onun tüm planlarını bozuyor.Beni en heyecanlandıran olaylardan biriydi yavaş yavaş Gianna'nın Christian'ın takıntısı haline dönüşmesi neden bilemiyorum benim çok hoşuma gitti normalde çok toxic bulurum ve devam etmek istemem ama kitap sizi büyülüyor.Birbirleri her koşulda kabul etmelerini de çok sevdim Bana göre aralarındaki ilişki Elena ve Nico da yoktu bana göre.Takıntı temelli de olsa ben duygusal bağları ve yoğunluğu hissettim.Benim önerebileceğim bir kitap oldu eğer bu türü seviyorsanız şans verebilirsiniz .Pişman olmayacaksınız