·294 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ağustos 2022 14:37 Araf' ı Cehennem kadar beğenmesem de oldukça güzeldi. Günahkar ve inanan ruhların işledikleri günahlara göre bedel ödemeleri ve bu bedellerin betimlenerek anlatımı çok iyiydi. Araf yolculuğu sırasında karşılaştığımız karakterler ve diyalogları etkileyiciydi.
Cehhenem' e göre soyut anlatım daha fazlaydı ve okurken sıkıldığım zamanlar oldu. Genel olarak baktığımda, içinde yer alan anlatımlarla, çizimlerle ve anlattığı felsefelerle bu eseri fazlasıyla beğendiğimi söyleyebilirim.