Can
@Can1903_
Takip Et
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
1 alıntı
·
745 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Can
Gönderi Sahibi
Birlikte üşür, birlikte ısınır, birlikte seviniriz. Gollerden sonra sımsıkı sarılıp ardından boynuna küçük bir buse de kondurur tebessümüne şahit olurum.. Zaman durur..
1 yanıtı göster