Can

@Can1903_
"Can Parçama.."
Gelsene, kahve yaparım sana.. Kahvaltı hazırlarım. Hem Beşiktaş maçlarına da gideriz..
1 alıntı·
745 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Can
Gönderi Sahibi
Birlikte üşür, birlikte ısınır, birlikte seviniriz. Gollerden sonra sımsıkı sarılıp ardından boynuna küçük bir buse de kondurur tebessümüne şahit olurum.. Zaman durur..