Stephen King'in okuduğum ilk kitabı, okumaya bu kitaptan başlayarak iyi mi yaptım hiçbir fikrim yok ama günde sıkılmadan 100+ sayfa okuyabildiğim bir kitaptı. Yer yer bazı kısımlarda paragraf atladığım oldu ama eser miktarda diyebiliriz (okuduğum bir çok kitapta paragraflar sayfalar atladığım olmuştur)
Genel olarak akıcı, hikayeye tam anlamıyla uyum sağladığımızı ve gerilim/korku/gizem romanlarına göre sonuyla herhangi açılmamış kapı bırakmadığını düşünüyorum, 9/10