Merhaba. Murakami duyduğum bir yazardı. Ne zamandır okumak istediğim. Ama sanırım Murakami okumaya yanlış kitapla başladım. Kitabı pek sevemedim. Anlaşılır, basit bir dil evet. Sıradan, gündelik olaylar anlatılmış. Kitapta hep bir derinlik aradım ama yok. Aşktan, sevgiden bahsediliyor ama o da yüzeysel, gerçek aşk, sevgi değil. Kitabın sonu özellikle hiç hoşuma gitmedi. Belki yazarın diğer kitapları güzeldir.. umarım…