Kizimin kitap okumasi icin oturduğumuz sitede arkadaşları ile bir okuma grubu kurdum.. Ve ilk kitap seçimi Bu kitapla oldu.. Ve tamamen tesadüfen.. Çocuk kitaplarında En cok satilan ve en cok okunanlar bolumunlerine bakarken karşıma çıktı..kitapla ilgili bir iki yoruma ve kitabin kısa içerik açıklamasına baktım sipariş vermeden önce.. Hic böyle bir sonuç beklemiyordum.. Kizimla birlikte 3 arkadaşi kitabi ilk hafta bitirdiler.. Bu hafta da ben elime aldim ve sadece 24 saat içerisinde okudum.. Kitabin içinde neler yok ki.. Cok bilindik "Küçük Prens"ten alıntılar mi dersiniz.. (kitaptaki karakterin yazimiyla) șerlokolms mü dersiniz, müzik mi dersiniz, arkadaşlık, dostluk, aile bağları, doğruluk, komşuluk, mevsimler, duygular ve duyular... Hüzün, huzur... Kısacası siz de okuyun cocuklariniza da okutun.. Hem de mutlaka..