Genel olarak güzel bir kitaptı. Özellikle kitabı anladığınızda, o sihirli kelimeleri ve sözcükleri gördüğünüzde uzun süre bir sorgu, bir düşünme sürecinden geçiyorsunuz. İlk başlarda gayet akıcı olsa da sonradan o akıcılık benim için gitmişti. Artık kitaptan sıkılmaya başlamıştım ve sadece bitirmek için okuduğum bir kitap oldu. Ama onun dışında keyif alarak başladığım bir kitaptı.