Öyle güzel bir kitapla geldim ki, uzun uzun anlatmayacağım..
Kosusturmalar arası kısa bir mola, yorgunluk üzeri içilen bir kahve gibi düşünün
Bir erkeğin gözünden anlatılan AŞK...
Her sayfasında altı çizilesi cumleler,
paylaşımlarınıza şahane alıntılar...
Beğenerek bir çırpıda okudum, sizede okuyun derim