9/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2022 3. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2022 10:50
Kitap mükemmeldi bazı +18 kısımlar oldu fakat yinede aşırıya kaçılmamıştı. Hayran kaldım şu anda en sevdiğim kitap bu. Ahmet... Bitanem... Sanırım kitapta en sevdiğim karakter sensin tabi serinin diğer kitaplarında tahtını başkalarıyla paylaşmak zorunda kaldın ama olsun. İlk kitapta en sevdiğim karakter sensin hepte sen olacaksın. Önerir miyim? Sonuna kadar evet. Kitap mükemmelliğin ötesindeydi. William Shakespeare'in yazarı olduğu Romeo & Juliet alıntılarıyla süslenmişti. Okuyacaklara şimdiden hayırlı okumalar dilerim... İlk aşk gerçekten unutulmaz mıdır? Bu, ateşe uçmaktan korkan kelebeğin hikayesi...
AyçöreğiZeynep Sahra · Ren Kitap · 202011,4bin okunma
··
1.641 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
Hadi ben yazdım yazdım bunu beğenenler ne yaşıyo urnfurbfurbdhrbf
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
O kadar beğeni almış silsem mi silmesem mi
İkinci kitapta gelen şokla Ahmet kişisini hikayeden silme isteği... Ben de ilk kitapta onu sevmiştim, kendime kızıyorum.
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
Bende kırılmıştım ama Sahra'ya aşık olduğunu sanıyordu ve Yasemin'e aşık olmadığı için yüzüğü aldı. İnsan sevmediği birisiyle evlenmek istemez sonuçta.
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
Ebrar, üzgünüm ama buraya ilk geldiğinde kafan güzeldi herhalde
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
Kitabı övüceksin gerizkealı ahmeti değill
Reklam
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
Abi düzgün bi inceleme yaparım 5 beğeni alır bok gibi bi şey yazmışım -evet inceleme bile demedim- bir sürü beğeni almış
Deniz Yıldızı
Gönderi Sahibi
O değilde... Bok gibi yazmışım mk bu neğğğ INDXINDIFNRUDNRJF