Erkek ve kadın arasındaki farklar anlatılıyor. Güzel bir kitap ancak çok tekrar var kitap içinde, sürekli aynı şeyleri okuyormuş gibi hissettim. Bir ara bıraktım okumayi ama yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim.Sonlara doğru aşk mektupları tekniği anlatılıyor bu kısım ilgimi çekti okunabilir.