10/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2022 52. kitabı
Vay beee dedirten bir kitap oldu....muhtesemmm olaylar kurgu karakterler heleki sonu inanılmaz güzeldi ve son 5 sayfa şaka gibi hiç tahmin edemedim yer yer gözlerim dolarak bazen öfkelenerek bazense kahkahayla okudum kitabı #martiyayinlari ne zamandır böylesine denk gelmemiştim sasirttiniz beni 22/52
Gözyaşlarımı Sildiğim GünLinda Howard · Martı Kitabevi · 2013390 okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.