Okudum kitaplar arasında en iyi ters köşe yapan kitaptı diyebilirim. Aşık olan ve başına talihsiz olaylar geldikten sonra duygularını kaybetmiş olan kişinin, gazeteci bir kıza anlattığı hikayeler ve sonrasında çözüme kavuşan cinayet ile kitap devam ediyor ancak kitabın sonuna geldiğimizde muhteşem bir kurgu olduğunu anlıyorsunuz. Gercekten muazzam ve herkesin okuması gereken bir kitap. Okuyun okutturun....