Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 01 Eylül 2022 11:32 Kitap aşk mektuplarıyla başlayıp yazarın babasına yazdığı duygulu bir mektupla son buluyor. Aman aman, kesinlikle okunması gereken bir kitap olduğunu söyleyemem. Çerez niyetine, o an okuyacağınız bir kitap yoksa okuyabilirsiniz. Yazarın ölen babasına yazdığı mektup beni en çok etkileyen kısımdı. Çıkarabileceğim en büyük ders sevdiklerimizi ansızın kaybedebileceğimiz oldu. Sevgini göstermediğin müddetçe onları sevmenin onlar öldükten sonra seni pişman edebileceğini. Onlara bir şey olmadan sevgini cömertçe gösterebilmenin ne kadar önemli olduğunu... Bunlar gerçekten önemli dersler diye düşünüyorum. Aşk mektupları bir süre sonra insanı baysada son kısımda babaya yazılan mektup insanı bir düşündürtmüyor değil. Bu arada şunu da söylemeliyim ki aşk acısı üzerine yazılan mektuplar insanı aşık olmaktan da korkutmuyor değil. Bu noktada aşk acısının gerçekçi işlendiğini söyleyebilirim.