Üç hikayeden oluşan bu kitabı her hikayenin de sonu nasıl olacak diyerek merak ve heyecanla okudum. Postacı ve karısı, İncilâ'nın hasretle beklediği kocası ve menekşeli mektubu, Kadir'in birçok olaylarla geçen hac yolculuğu, yarım kalan sevdalar ve dahası var bu kitapta. İlk hikaye olan Menekşeli Mektup devamını merak ettiğim bir hikayeydi bittiğinde keşke devamı olsaydı deyiverdim. Güzel ve bir o kadar da acıklı hikayeleriyle akıcı bir kitaptı. Tekrardan Mustafa Kutlu'nun kalemine hayran kaldım, her eseri de birbirinden güzel.