·63 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Eylül 2022 00:28 Okuduğum en nefis kitaplardan biriydi. İllüstrasyonlar, detaylar ve kitabın hissiyatı beni benden aldı. Hem gerilirdim hem üzüldüm hem de kitabın baş karakteri gibi hissettim. Haruki Murakami’i okumamıştım hiç ve bu kitap harika bir başlangıç oldu. Japon edebiyatına olan ilgim her geçen gün artıyor sebebi de Osamu Dazai idi. Çekinenler, okumakta emin olamayan okuyucularsa hiç düşünmeden başlayın.
Kitap, kütüphaneye ödünç aldığı kitapları vermeye giden bir çocuğun sonrasında aradığı kitaplar olmasıyla başına geleceklerinden habersiz görevli kadının yöneldirdiği odaya gitmesiyle başlayan ufak gerilimli ve soru işaretiyle biten bir maceradan bahsetmekte.