4/10
·168 syf.··
2022 37. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 02 Eylül 2022 01:18
Genç bir taksici ve yönetici asistanı olan bir genç kız arasındaki enteresan bir olay sonrası tanışıp birbirlerine olan aşkları anlatılıyor. Genel olarak; gerek yazım açısından gerek üslup olarak beğenemediğim bir kitap oldu. Kitap fazlasıyla sıradan konular üzerinden basit kurgular ile oluşturulmuş, birbirinden saçma, uyumsuz ve anlamsız olay dizilerinden ibaret. Hoşuma gitmedi, beğenmedim.
Edebiyat
Badem ŞekeriÜnver Alibey · Goa Basım Yayın · 201014 okunma
·
64 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.