·328 syf.····Okunma: 02 Eylül 2022 05:44 O kadar tatlı o kadar huzur veren bir hikayesi var ki hiç bitmesin istedim. Güzel dersler çıkarttığım bir kitaptı. Öfke ile nasıl baş etmem gerektiğini, her şeyin gerçekten para olmadığını mutlu sıcacık bir ailenin hiç bir şeye pahabiçilemez olduğunu, belli süreçlerden geçerken içimizdeki iyiliği unutmamamız gerektiğini çok daha iyi anladım. Gerçekten çok keyifle okudum en çok Jo’yu çok sevdim ve laurie ile dostluğuna bayıldım.