Kesinlikle herkesin okuması gereken çok dokunaklı bir kitap...José Mauro'nun bana göre en güzel eseridir,insana yaşattığı duygular gerçekten çok etkileyici.Normalde kitap okurken duygusallaşmazdım fakat bu kitap topluma yönelik olaylarıyla olsun,dramıyla olsun beni tamamen içine çekti...Devam kitapları pek beğenilmesede bu ölümsüz esere kesinlikle bir şans vermelisiniz...