"İlla bu kasabadan kurtulayım, bu köyden kurtulayım." diyen çoktur. 11 yaşından 41 yaşına kadar bu hayalle yaşıyor insanlar... ...
...Başka bir yerin hayalini kurmak ve hayalindeki yere gitmek, ulaşmaya çalışmak herkesin en doğal hakkıdır. Gel gelelim bir toplum açısından, böyle bir hayale çok fazla insanın kapılması normal değildir. Sağlıklı da değildir...