... Türkiye’de artık taşra-büyükşehir ayrımı kalmadı. Herkes birbirine benziyor ya da her yerdeki müesseseler birbirinin aynı. Bu açıdan intibak da zaten büyük bir mesele teşkil etmiyor. Peki, bu iyi bir şey mi? Değil. Tuhaf bir ülke oldu Türkiye. Her gün kendinden kaybediyor...