... Türkiye’de artık taşra-büyükşehir ayrımı kalmadı. Herkes birbirine benziyor ya da her yerdeki müesseseler birbirinin aynı. Bu açıdan intibak da zaten büyük bir mesele teşkil etmiyor. Peki, bu iyi bir şey mi? Değil. Tuhaf bir ülke oldu Türkiye. Her gün kendinden kaybediyor...
Sayfa 77 - Kronik Kitap, 1. Baskı, Şubat 2022·Kitabı okudu
Toplum
32 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.