Toplumun dengesi bozuldu. Maalesef artık dengesiz bir toplum olduğumuzu ifade etmeliyiz. Şüphesiz bütün dünyada bir çözülme, bozulma, dekadans [gerileme, inhitat] var ama esas bizim toplumumuz açısından ciddi bir eşitsizlik mevcut. Biz bu dekadansa (gerilemeye) daha fazla maruz kaldık... (Sayfa 128-129)