Paris niçin güzeldir? Çünkü bütçesi sınırlı olan insan da o şehrin uygarlığına zenginler kadar dâhil olabilir; öyle bir ortamdır.
Dünyada böyle yerler de vardır. Ne acı ki güzel İstanbul ise sıkıldığımız (ama pahalı) mekânlarla doluyor, çünkü kitlede renk yok.