... Bizde Türkiye işçi sınıfının, 19'uncu yüzyıl Avrupa işçi sınıfının çektiği ızdırapları çekmediği cümlenin malumudur. Bundan dolayı da sanayileşmemize rağmen işçi sınıfı muhafazakârdır. Ama durumu ne kadar iyidir, tartışılır... ... ... İfade özgürlüğünün ise her zaman için kendine has problemleri vardır. Bu konuda iktidarlar maalesef sabırsız ve toleranssız davranır ve sorunlar devam edip gider. Bizde de böyle olmuştur...
Sayfa 267 - Kronik Kitap, 1. Baskı, Şubat 2022·Kitabı okudu
Haklar ve Özgürlükler
·
50 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.