özge

@Ankask
Bir kızmaya başlasam sana.Biraz nefret edebilsem. Ama hiç kızamıyorum,içim sevgi dolu.Sen sanki ölmüşsün gibi...Ne tuhaf değilmi? Sanki ölmüşsün gibi...
Sayfa 109·Kitabı okudu
Aşk
··
479 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.