Puan vermedi·352 syf.··
2022 23. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 05 Eylül 2022 00:00
Serinin ilk kitabı Ay Düğümü'nü çok beğendiğim için ikinci kitap Amenta'yı da hemen almıştım ama okurken pek keyif almamıştım. Buna rağmen kitabın sonunda başrol erkeğimiz olan Aytun'un başına gelenleri okuyunca üçüncü kitabı da kesinlikle okuyacağım demiştim ve okudum. Kitap boyunca Ayliz'in aklının fikrinin Aytun'u kurtarmakta olmasını gayet normal karşıladım ama yazar okuyucuyu Aytun konusunda hiç tatmin edememiş. En azından ruhlar arası da olsa bir iletişimleri olmalıydı diye düşünüyorum. En azından ben öyle istedim. Aytun ile ilgili tek bir şey bile yoktu kitapta. Hep onu kurtarmak istiyorum cümlesi döndü durdu ama bir adım bile yaklaşılamadı. Hele ki son 30 sayfa cidden üstünü başımı yırtmama sebep olacaktı. Ona iyi davranan adama bile yardımcısı yapacak kadar güvenemeyen kız kalktı baş düşmanına güvendi ve onun söylediği büyülü sözleri tekrar etti. Hadi o an gaflete kapıldı yaptı. Araf gibi bir yere postalandıktan sonra karşısına çıkan ilk tanrıçaya da güvendi. Daha o satırları okurken bile cidden mi Ayliz? Dedim çünkü ben bile o tanrıçanın altından bir şey çıkacağından emindim ki öyle de oldu. Açıkçası Ayliz'in ruhunun da bir yerlere gönderilmesi beni sınır etti. Şu an 4.Kitap elimde olsa okumazdım. En azından Aytun kurtarıldıktan sonra bunlar bir iki oynaşsaydı da öyle sıkışsaydı Ayliz bir yerlere. Çiftleri bir kitap boyunca ayrı görmek beni üzüyor. Neyse illaki sinirim gelecek. 4.kitabı da aşır okurum ve 4.Kitabın mutlu sonla biten son kitap olmasını temenni ediyorum. Son olarak olumlu bir eleştiri yapayım. Diğer kitaplarda yazarın dili bana çok amatör gelmişti ve hoşlanmamıştım. Kurgunun güzelliğinin hatrına okumaya devam etmiştim ama son kitapta yazış şeklini baya geliştirmiş yazar. Bu açıdan onu tebrik ederim. Gayet keyifli bir şekilde okudum. Karakterler çok daha karakterliydi bu kitapta :)))
MahesGamze Çelik  · Ephesus Yayınları · 2022611 okunma
·
118 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.