O tatlı heyecanlı ilk lise yıllarımda okuduğum Piraye okuma alışkanlığı kazandıran kitaplar arasındadır. O yüzden yeri bende farklıdır hala ilk etkisini korur üzerimde bir durakta veyahut otobüste iç çekerek "Gel artık Haşim Artukluoğlu..." derken buluyorum kendimi ....