Ellen Marie Wiseman ile 4 yıl önce erik ağacı kitabı ile tanışmıştım anlatımı o kadar hoşuma gitmişti ki 1 yıl içinde diğer 3 kitabını da okumuştum sanırım okumadığım bir kitabı var onu da yakında okumayı planlıyorum. Bu kitabı 3 yıl önce okumuştum geçenlerde kitaplığımı düzenlerken gözüme çarptı ve tekrar okumaya karar verdim. Çok iyi hatırlıyorum ilk okuyuşumda ağlamaktan kitaba ara vermiştim yine aynı olaylar gerçekleşti. Akıcı ve yalın bir dil ile yazılan kitabı okurken sıkılacağınızı kesinlikle düşünmüyorum aksine kitap öylesine içine alıyor ki sizi bir de bakmışsınız karakterlere ağlayıp onlarla gülüyorsunuz. Farklı dönemlerde yaşayan iki kadının hayatını ve verdikleri mücadeleyi anlatıyor kitap, açıkçası ben çok etkilendim okurken ağladığım çok bölüm oldu. Yazarın diğer üç kitabında olduğu gibi bunu da çok keyif alarak okudum.