Kiba başladığımda "Saçma! benim içimde şeytan ne gezer" diyerek ön yargıyla başlamıştım ama sonraları akışa uyum sağladığımda iç sesim diye nitelendirdiğim "içimdeki şeytanmış" farkına vardım. Sonra kabul ettim içimde bir şeytan olduğunu sonrası malum içimdeki şeytanı tanıyorum artık...