Kitap ben de öyle bir etki bıraktı ki okudukça erkeklere daha fazla düşman olmaya başlıyordum. Kızıyordum kadına fakat kızssamda kadını hep koruyorum minicik yaşamları nasılda mahvedebiliyorlar... ilk defa öfkelendiğimde ağlayabildiğimi farkettiğim eser...