"Ölüm en güzel bahanesidir ayrılığın, ne giden suçlanır ne kalan umutlanır."
Edebiyat
·
327 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok güzel bir cümle. Çok beğendim.