"Bana bir ben lazım, bir de beni anlayan. Beni bir ben anlarım, bir de beni yaradan..." Necip Fazıl Kısakürek
··1 alıntı·
11,3bin Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O zaman niye yazmış ki