·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Eylül 2022 22:15 Bugün Bize Kim Geldi, Sezgin Kaymaz'ın öykü kitaplarından biri. Hayata dair bir çok duyguyu aynı anda barındırıyor öyküler. Gülerken ağlayabiliyor,ağlarken birden gülebiliyorsunuz okurken. Samimi ve fazlasıyla doğal bir üslubu var yazarın. Ben bu üsluba bayılıyorum!
Bir sürü köpek ile yaşıyor Sezgin Kaymaz ve onlara insan isimleri vermişler. Köpekleri ve birlikte yaşadıkları diğer ev hayvanlarını öykülerde sıkça görüyoruz. Bu kitapta köpeklere bakış açım değişti. Onları çok güzel anlatmış ve her biri sanki kendi evladıymış gibi candan seviyor.
Sezgin Kaymaz ile henüz tanışmamış olanlar daha fazla beklememeli bana göre. Herkese tavsiye ediyorum (: