·128 syf.····Okunma: 09 Eylül 2022 18:39 Hikayeyi sevmedim. Kurgusu da çakici değil. Ama anlatım çok hoş.
Bir kitap, hele hele hikayesini sevmediği halde, okuyucuyu içine alabiliyorsa iyi kitaptır. Sayfa boyunca süren bir cümle içimde onlarca cümle, anlam bütünlüğü bozulmadan sonuca gidiyorsa, o Yazar iyi yazmıştır.
Ve ne kadar çok insan var bu kitapta