Puan vermedi·232 syf.··
2022 11. kitabı
13 yaşlardayken okuduğum romanlardan emine şenlikoğlunun okumadığım romanı yok sanırım Yazar ''Ben Kimin Kurbanıyım'' kitabında Hülya'nın neler yaşadığını ve nasıl cezaevine düştüğünü anlatmıştı. Bu kitabında da Hülya'nın cezaevinden çıkışını ve daha sonra başına gelenleri anlatmış.Haksız yere cezaevine atılan bir kadının hayat hikâyesini anlatmakta Sesini duyan kimsenin olmayışı ve özelikle ailesinin tavrı onu dinlemeden ona sahip çıkmamaları dışardaki karanlık dünyaya mahkûm edilmesi gerçekten üzücü Cezaevinden çıktıktan sonra ki çileli hayatından bahsedilmekte hangi kapıyı çalsa yüzüne kapınyor sırf dul ve sabıkalı olduğu için toplumun yaklaşımı çok kötü.ama yaşadığı tüm olumsuzluklara ve zorluklara rağmen inancını imanını kaybetmiyor
Roman
Sabıkalı ve DulEmine Şenlikoğlu · Mektup Yayınları · 2011933 okunma
·
86 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.