Namusunla yaşa,boş yere gururlanma! Önünde uzun bir yol var.Mesleğinde şerefinle çalış; demek istediğim buydu evet buydu! Dostoyevski,hepimize ayna tutan ve “İşte! sen busun insanoğlu”diyen yazardır benim gözümde. Ki bu konudaki başarısını bir çok bilim adamı da kabul etmiş ve kendisinden etkilenmiştir. Özgüvensizliği,fenalığı,acımasızlığı,arsızlığı,şımarıklığı,zavallılığı ve daha nice insani eksikliği her karaktere o kadar güzel biçmiş ki okuyan herkes, kitap karakterini somutlaştırır ve gerçek hayatta tanıdığı biriyle bağdaştırır. Bu kitabında da bir çok farklı karakter var ve isimlerinden çok yaptıklarıyla hatırlayacaksınız. Acımasız bir babayla onun uçarı kaçarı oğlu ve etrafında ezilenler. Yeşilçam havasında başlayıp mutlu mu yoksa mutsuz mu bittiği kestirilemeyen bir kitap. Yeşilçam ajitasyonu içermeyip yumuşak bir hava da ilerliyor yine de mesajı ve tahlilleri ile iyi ki okumuşum dediğim klasikler arasında yerini almıştır. Kitaplarla ve sevgiyle kalın