Bu kitap çok tavsiye edilmişti. Bu yüzden okumaya karar verdim ve oldukça beğendiğim bir kitaptı. Çok kısa sürede okumuştum. Çok sürükleyici ve düşündürücü bir kitap . Kitabı okudum bastan sona kadar heyecanı en ustteydi konusu hiç baymadı. Konusuna gelirsek eğer farklı alanlardan 10 kişi bir adaya davet edilir. Lakin bu davet pek de mutlu sonla bitmez .10 kişi tek katil . Bu davet sırasında yaşamlarının eski sayfalarında bulurlar kendilerini ,kendi hatalarını düşünmeye başlarlar .Ama bu fayda vermeyecektir.
Okumanızı tavsiye ederim.