Bu kitaba kaç kez niyetlendim bir türlü bitiremedim. Bu sefer inatla elime aldım ve zaten girizgah kısmını geçince içindeki düşünceler beni sardı ve hemencik bitirdim. İşte kitap dediğimiz böyle olmalı. Dümdüz makale okuyor gibi değilim ama çok güzel bilgiler ve hayat tecrübesi alıyorum içinden. Yazar okumuş görmüş bunları kafasında sentezlemiş ve bize bu bilgilerin özdesini aktarmış. Var iyi ol Anton Çehov.