·327 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Eylül 2022 18:30 İlahi komedya nın son kısmı olan Cennet' i okurken diğer kitaplara göre daha çok sıkıldım. Soyut kavramlar ve ilahi tanımların çokça kullanılması bir yerden sonra beni zorladı. Fakat genel olarak kötüydü diyemeyeceğim. Dante' nin sevdiği kadın için yazdığı satırlar oldukça etkileyiciydi. Yer yer sıkılsam da keyifle okuyarak bitirdim.
Oğlak yayınlarının çevirisini çok beğendim. Dipnotlar tam tadında ve bilgilendirici olmuş. Görseller inanılmaz güzeldi. İlahi komedya beni baştan sona fazlasıyla etkiledi. Biraz da içerdiği konular hakkında bilginiz varsa oldukça sürükleyici oluyor. Fakat bu konular ilginizi çekmiyorsa İlahi Komedya sizin için değil diyebilirim. Ben okuduğuma çok memnunum.