Ta beş buçuk sene önce okumuşum. Yazdığım not şu, ilk sayfasına: "Bir şairin kelimeleriyle yazılmış mektuplar daha farklı ve özelmiş. A.C.Z adamın günlük hayatı hakkında fikir sahibi oldum." Evet, katılıyorum geçmişteki kendime :) Nasıl güzel bir adammış diyorum gördükçe mektupları. Eşine yazdığı bir mektup vardı mesela kaç yıldır silinmemiş aklımdan. Zarif mektuplar...