İnci Okumaya başlamadan önce nedensizce kitaptan korkmuştum. Ama ilk bölümden kalbimi fethetti. Karakterlere ısındım sanki yıllardır tanıyormuşum gibi. Sonrasında hikaye akıp gitti zaten. Çok ince ve bence tek oturuşta bitirilir ben biraz yayarak okudum. VE SONU SÜRPRİZLİ BİTTİ. Son bölümde çok gerildim ve sonunu böyle düşünmemiştim. Ben çok beğendim.
İnciJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 202350bin okunma