Açlık ve yoksulluk sınırının üstünde ama yoksunluk sınırının altında kalanlar çoğunluğu oluşturuyorsa eğer,raydan çıkarılacak birçok tren vardır.
.
.
Hayat insanın kendi hayat olsa bu kadar yorar mı sahibini hakikaten? Kimse kendi hayatını yaşamıyor muhtemelen... değil, en iyi ihtimalle bizim kendimize yakıştırdığımız hayat yakışıklı duruyor üstümüze muhakkak..
.
.
Eğer bir kere yalnız başına olduğunu karnının dibine kadar anlarsan ,Bir daha hiç kendin kadar güvenebilir misin birine? Hiç güvenebilir misin ? .