Kağıtlar’ı bir kitap incelermiş gibi incelemenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bu, Nilgün Marmara’nın defterlerinden alıntılarla dolu bir kitap. Nilgün Marmara’nın kişiliğini ve biraz da olsa düşüncelerini öğrenmek isteyenler için güzel bir kitap. Bu yazıların hiç yayımlanmamış olmasını dilerdim çünkü Nilgün Marmara kendi canına kıymamış olsaydı muhtemelen bu yazıları hiç okumamış olacaktık.