6/10
·392 syf.··
2022 70. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Eylül 2022 21:36
Kitapla ilgili çok az hayalkırıklığı yaşadım beklentim daha fazlaydı güzel bir klişe, kafa dağıtmalık romantik komediydi ama mükemmeldi diyemem Kitap başlar başlamaz çok fazla dejavu hissi yaşadım ve bu his kitabın sonuna kadar hep devam etti. Çünkü konu çok ön görülebilir ve çok klasikti. Kitabı güzel yapan şey konusundan ziyade yazarın yazım şekli, ifadeleri , bilim aşığı bir insan olarak Marie Curie ile ilgili güzel bilgilerdi. Ayrıca NASA da geçen bir kurgu olması ve kadınların bilim dünyasında varoluş çabaları ve yazarın da bir bilim insanı olarak kendi deneyimleri ve gördüklerinden yola çıkarak oluşturduğu konuyu çok güzel ele aldığını düşünüyorum. Karakterlerin çok güzel işlenmiş ve kendine has özelliklerinin olmasına bayıldım. Ama bazı argo kelimelerin sürekli tekrarlanıyor olması ve bazı sahnelerin gereksiz uzatılmış olması; özellikle yetişkin içerik kısımları da beni oldukça rahatsız etti; bence çoğu yer gereksizdi,daha çok küçük tatlı atışmalar kitabı çok güzel bir noktaya taşıyabilirdi. Çok daha güzel kitaplar var ama çok daha kötüleri de var bu kitap benim için ortalama düzeyde kaldı. Keşke orjinal dilinde okusaydım dediğim yerler oldu çeviri güzeldi ama ben artık bu kitapları orjinal dilinde daha çok sevdiğime karar verdim. Daha çok beğeniyorum; ayrıca bazı deyimler,bazı espriler, kullanılan argo kelimeler insanın gözüne orijinalde çok garip gelmese de çeviride bence insana itici gelecek şekilde oluyor, anlamları kayıyor ve nedense bir eğreti geliyor bana. Okunabilir düzeyde bir kitap ama beklentiniz yüksek olmasın derim o zaman daha çok beğenebilirsiniz
Beyindeki AşkAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20221,407 okunma
·
117 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.