Normalde yazarı severim ama bu kitabında aşırı derecede ırkçılık var. Konusunu da çok sıradan buldum. Yazmak için yazılmış hissiyatı verdi bana. Bu yüzden bu kitaba düşük puan verdim.
Amok KoşucusuStefan Zweig · Tibet Yayıncılık · 2020134,7bin okunma