·308 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mayıs 2017 00:00 İtiraf etmeliyim, biraz da zorunluluktan aldım bu kitabı elime, ve hatta biraz şüpheyle, ama şüpheye ne kelime. Birde ilk başlarda aklıma gelen ben bu kitabı nasıl okuyacağım düşüncesi. Dili ilk başlayan biri için karmaşık ama bir süre sonra anlatımı ve kendine has üslubuyla okuru öylesine bağlıyor ki, bu sayede ilk defa bir kitabı tek oturuşta bitirmemi sağladı. Yaptığı tasvirler ve detaylandırmalar birkaç kitabın sahip olacağı miktar kadar çoktu. Karşılıklı diyalogları her biri virgülden hemen sonra gelecek şekilde yazması ve okurda yarattığı hiç bitmeyen merak duygusu kitabı bir başyapıt haline getirmiş. Kaldı ki kitabın sonunda bırakılan tat bu yazarın diğer kitaplarını mutlaka okumamı sağlayacaktır.