Seriyi bitirmekten dolayı mutluyum. İnce Memed 4 ü biraz zorlanarak sıkılarak okudum. Genel bir degerlendirme yapmak istiyorum. Serinin ilk kitabı çok güzeldi. İkinci kitapta çok olmasa da güzeldi. Üçüncü kitaptan pek birşey anlayamamıştim. Ve son kitabı zorlanarak okudum. Öyle ki seri ilerledikçe bendeki etkisini kaybetti malesef...